REGULAMIN USŁUG
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia usługi (zwaną dalej „Usługą” lub „Serwisem”) dostępnej dla użytkowników serwisu www.catering-bmj.pl, a oferowaną przez PPH „BMJ” Marian Wandtke Sp.J. 80-336 Gdańsk ul K Górskiego 1
Administratorem danych osobowych Użytkowników jest PPH „BMJ” Marian Wandtke Sp.J.
- DEFINICJE
- Użytkownik – osoba fizyczna, która zawarła umowę o świadczenie Usługi dokonując zakupu dostępu na stronie internetowej [nazwa serwisu],
- Usługodawca – PPH „BMJ” Marian Wandtke Sp.J.
- Umowa – umowa o świadczenie Usługi zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą.
- Usługa/Serwis – usługa polega na zamówienie na stronie WWW Usługodawcy posiłków I wydania ich w stołówce szkolnej.
- Opłata – należność od użytkownika na rzecz Usługodawcy z tytułu świadczenia
Usługi, płatna na zasadach i w formie określonym w niniejszym Regulaminie.
- Operator Płatności Elektronicznych – [PayPro SA/DialCom24 Sp,z o.o. przelewy24.pl
II. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUGI
- Do skorzystania z Serwisu uprawniony jest Użytkownik, który:
a) posiada aktywne i zweryfikowane konto w serwisie [nazwa serwisu] i dokona operacji zalogowania, po wcześniejszej rejestracji w serwi
b) zaakceptuje niniejszy regulamin.
- Użytkownik dokonuje zamówienia posiłków poprzez wybór dań z list na kolejne dni
- Po zatwierdzeniu zamówionych posiłków na dany okres widoczne jest saldo, które Użytkownik zobowiązany jest uregulować poprzez płatność elektroniczną lub tradycyjny przelew.
- Użytkownik ma prawo do rezygnacji z zamówionego posiłku, jednak nie później niż w dzień poprzedzający datę realizacji zamówienia.
III. REKLAMACJE
- Obsługę reklamacji zapewnia Usługodawca, chyba że na stronie Usługodawcy lub Partnera postanowiono odmienn
- Reklamacje, z wyjątkiem punktu 3 powyżej, należy przesyłać na adres e-mail reklamacje@emocje.tv lub pocztą tradycyjną na adres: PPH „BMJ” Marian Wandtke Sp.J. 80-336 Gdańsk ul K . Górskiego 1
- Zgłoszenie reklamacji przesyłanych do Usługodawcy powinno zawierać:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail
- szczegółowe wskazanie przedmiotu reklamacji, opis problemu
- Usługodawca zobowiązuje się rozpatrzeć poprawnie złożone zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 30 dni od jego otrzymania
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Usługodawca dokłada staranności, aby chronić prywatność Użytkownika, a także jego dane oraz podejmuje wszelkie działania zapewniające bezpieczeństwo korzystania z Serw Zastrzega jednakże, iż nie odpowiada za wszelkie zagrożenia związane z korzystaniem z sieci Internet, w tym zagrożenia sprzecznej z prawem ingerencji osób trzecich.
- Regulamin dostępny jest na stronie catering-bmj.pl w zakładce „Regulamin”.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.05.2019